عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

ژیمناستیک

1395/5/12 15:16
نویسنده : مامان فاطیما
128 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

بردن به کلاس و اینکه تو طاقت بیاری بمونی تو کلاس یه معضل بزرگه

بعد از کارگاه های مادر و کودک... مهد دایان.... کلاس نقاشی

اینبار تو کلاس ژیمناستیک اسمت رو نوشتم

این کلاس ها هربار  بخاطر ناراحتی تو از حضور در کلاس نیمه کاره رها شد...

اما اینبار عزمم رو جزم کردم

تو باید یاد بگیری حضور در کلاس و جدا بودن از من رو

با مربیت صحبت کردم که اگه از کلاس میای بیرون یا حرکات رو انجام نمیدی فعلا بهت سخت نگیره

بهش گفتم فعلا هدفم اینه که عادت کنی به موندن تو کلاس

چند جلسه ی اول از کنارم تکون نمیخوردی

با اینکه تایم کلاس کوتاهه همش میگفتی خسته شدم بریم خونه

اما خوب خدا رو شکر الان بیشتر میمونی تو کلاس

با بچه ها بازی میکنی

حرکات رو انجام میدی

فقط هر پنج دقیقه در میون از کلاس میای بیرون و منو میبوسی بعد میری...

عزیزکم اگه سر سختم بخاطر خودته...

اینبار قرار نیس کوتاه بیام و اگه خدا بخواد کلاست رو ادامه میدم

 

پسندها (1)

نظرات (0)