عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

لغتدان

1395/10/23 13:18
نویسنده : مامان فاطیما
175 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا نمیدونستم برای این پست چه اسمی انتخاب کنم

لغت دان .... کسی که زیاد لغت میدونه!

خیلی دوست داری کلمه های جدید یاد بگیری

و هر کلمه ی جدیدی میشنوی معنیش رو میپرسی و سعی میکنی تو مکالماتت ازش استفاده کنی

حالا منبع این کلمه های جدید ممکن هر چیزی یا هرکسی باشه

من و بابا و اطرافیان و کتاب هات پاستوریزه ترین

و تلویزیون و انیمیشن های دوبله شده متاسفانه بدآموزترین

نمیدونم چرا تو دوبله انیمیشن ها فکر میکنن اگه از کلمات توهین آمیز استفاده کنن بانمک تره!!

خوشبختانه وقتی بهت میگیم کلمه ای خوب نیس دیگه اونو بکار نمیبری

و اما کلمه های قشنگ زیادی هست که با گفتنشون دلم میخواد قورتت بدم

یه زحمتی میکشی؟

یه لطفی میکشی؟

با اجازتون؟

نظر شما چیه؟

سلام عرض میکنم

خداحافظ همگی

و خیلی کلمه های دیگه که یادم نیس

.....

یه روز خونه ی عزیز بودیم و تو داشتی با بادکنکات بازی میکردی و نون میخوردی

من تو آشپزخونه مشغول بودم

چشمت به گوشیم افتاد به داداش حمید گفتی

یه زحمتی میکشی یه عکس یادگاری ازم بگیری؟!

عکست ...

و حضار که میخواستند قورتت بدن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)