عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

شقایق

1395/2/13 10:21
نویسنده : مامان فاطیما
183 بازدید
اشتراک گذاری

ششم اردیبهشت

خونه ی عزیز بودیم... بعد از ظهر بی حوصله بودی

عزیز پیشنهاد داد محمد مهدی رو پیشش بزارم و تو رو ببرم بیرون کمی بگردونم

که همون موقع دایی بهمنشون اومدن اونجا

منم از پیشنهاد عزیز استقبال کردم و تو و علیرضا رو بردم پارک

حسابی به هممون خوش گذشت

مشارکت در کارهای عجیب و غریب

توت خوردن و توت چیدن که این روزها حسابی ازش لذت میبری

و پایان یک عصر بهاری فوق العاده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آناهیتا
22 اردیبهشت 95 14:52
اگه اجازه باشه یه قسمت رو هم من اضافه کنم ، وقتی از پارک برگشتین محمد مهدی عزیزم بغل من بود و وقتی ایلیا اومد داخل بهم گفت تو داداش محمدی رو بغل کردی ؟؟ گفتم اره تو چرا اینقدر بوی بستنی میدی ؟ گفت چون که تو پاااارک بستنی خوردم گفتم پس مال من کو؟ گفت تو داداش محمدی رو بغل کردی.... یعنی تنبیه شدم و بخاطر بغل کردن برادر عزیزتر از جانش نباید بستنی میخوردم