عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

ورود به ده ماهگی

1392/5/22 10:21
نویسنده : مامان فاطیما
229 بازدید
اشتراک گذاری

ده ماهٍ بی نظیر و بی تکرار گذشت

سریعتر از چشم بر هم زدن...

دلم برای تمام آن روزها تنگ شده

دلم برایت تنگ شده

به عکس هایت نگاه میکنم و تنگتر از قبل تو رو در آغوش میکشم

عاشق نگاه کردن به دریای چشمانت هستم

میدانم تا چند وقت دیگر دلم برای این روزهایت هم تنگ میشود

روزهایِ طلاییِ بی تکرار

دلم میخواهد تمام لحظه های زندگیم را فقط به تماشای تو بنشینم

چقدر زیبایی فرشته ی آسمانیم

ورودت به دهمین ماه زندگیت شاااااااااااااااادِ شااااادِ شااد

ده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سلطان کربلا........حسین(ع)
23 مرداد 92 6:44
سلام ایلیا خوشگل من : خیلی از "تو" نوشتم.... حالا از خودم مینویسم... "من" دوستت دارم ! به وب من بیایید
مامان غزل
26 مرداد 92 23:50
هی ی ی ی ی ی ی خواهر حوصله داریااااااااااا آخه برای چی دلت برای اون روزهایی که گذشت تنگ میشه پدرمون دراومد تا به اینجا رسیدن