عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

نه ماه و بیست و هفت روز

1392/6/17 10:33
نویسنده : مامان فاطیما
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پادشاه سرزمین مادریٍ من

پسرکم اونقدر شیطون و پرحرکت و بازیگوش شدی که فرصت پیدا نمیکنم بیام اینجا و برات بنویسم

دلت میخواد وقتی بیداری دائم پیشت باشم و باهات بازی کنم

منم سعی میکنم تموم وقتم رو برات بزارم

آخه مگه چندبار تو ده ماهه گی رو میگذرونی؟!

بیشتر ساعت های روز رو با تو مشغول بازی کردن و کتاب خوندن و شعر خوندنم

فقط وقتایی که میخوابی فرصت میکنم به کارهای دیگه برسم

شاید باورت نشه

اما گاهی بعد از خوابوندمت تو خونه بدو بدو میکنم تا خونه رو مرتب کنم و نهار رو درست کنم

فوق العاده شیطونی و کنجکااو

جالبٍ که وقتی جایی میریم که محیط واست آشنا نیس یا اطرافیان کمی واست غربه ان

آروم میشینی

واسه همین بقیه فکر میکنن تو آرومی چشمک

بیست روزی هست که برات ننوشتم... الان خوابیدی...

تا جایی که بشه برات مینویسم

ایلیا با لباس عروسکش

(لباس عروسکت رو تنت کردم اینجا...)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه
17 شهریور 92 10:50
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم