عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

ایلیا و ...

1393/7/2 9:15
نویسنده : مامان فاطیما
904 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من...

    تعجب میکنه...

              انگور میخوره!

                      دهنش رو تمیز میکنه

                              فکر میکنه!

                                      برا مامان ناز میکنه

                                               میخنده!

                                                        الکی گریه میکنه!

                                                                 آواز میخونه

                                                                            الکی قهر میکنه

                                                                                       مامان رو دعوا میکنه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانش
2 مهر 93 9:59
نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه زمستان با هیچ اسفندی اندازه پاییز به مذاق خیابانها خوش نیامد پـائیز مــهری داشـت کـه بـــَر دل هـر خیـابان مـی نشست . . .
آناهیتا
3 مهر 93 14:27
هورا بالاخره اینارو هم نوشتی یه بار در حال انجام دادن این کارا ازش فیلم بگیر که وقتی بزرگ شد بهش نشون بدی یادته من بچ بودم تقی به توقی میخورد مامانم دوربین دستت میداد که پاشو حالا از این کار جالب بچه من فیلم بگیر .... مطمئنم اگه دست مامان باباها باشه حتی ساده ترین لبخند بچه هاشونم تو گینس ثبت میکنن باور کن مخصوصا تو و مامانم
مامان مریم
3 مهر 93 22:44
چه ماه شده این گل پسر الهی که فداش بشم دلم خیلی براش تنگه. از طرف من ببوسش فاطیما جونم.