عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

نقاشی در حمام

1393/9/18 14:13
نویسنده : مامان فاطیما
363 بازدید
اشتراک گذاری

بازیهای من و ایلیا (1)

سلام دردانه ی من

عااااشق مداد و نقاشی کشیدن هستی

سعی کردم تا از علاقه ات به نقااشی کشیدن استفاده کنم

تا کمی از وسواست کم بشه

(به شدت وسواس داری، از اینکه دستت کثیف بشه بدت میاد،

جایی که کثیف باشه نمیری، همینکه لباست کثیف میشه میگی مامان عوض کن! و ...)

رنگ هایی که خونه داشتم ریختم تو چند تا ظرف و بردم توی حموم

اولش که دستات رو رنگی کردم بدت اومد

اما وقتی منم دستم رو رنگی کردم رضایت دادی به نقاشی کشیدن

خیلی طول کشید تا لذت ببری از نقااشی کردن

اما خوب کم کم اجازه دادی دستات رنگی بشن و هیجان زده شدی

حدس بزن لذت بخش ترین بخش اون روز برات چی بود؟

شستن دیوارایی که رنگی شده بود و تمیز کردنش!!!!!!!!

از اینکه دیوارا تمیز میشد کلی کیف میکردی!!!

 

پسندها (2)

نظرات (5)

عمه جون
19 آذر 93 14:37
چه نقاشی قشنگییییییی
ENIS
20 آذر 93 2:40
عجب کار جالبی،،،افرین با حال بود ولی رنگشو تونستی راحت پاک کنین؟؟سخت نبود؟؟ اوخی پسر خشگلی داری ماشالاه
Shasa
20 آذر 93 21:12
Che bazieee khobi .
anahita
26 آذر 93 22:38
ایلیا جون افرین همیشه تمیزی رو دوست داشته باش و به همه هم اینو یاد بده اما اینقد وسواسی هم نباش گلم اما مامان فاطیما واقعا مرسی واسه این ایده عالیت و کمک بزرگت به نی نی ایلیا البته دیگه باید بگیم اقا ایلیا .....
آناهیتا
6 دی 93 22:38
یادته پارسال شب یلدا میخواستی موهاشو بلند کنی ببری اتلیه ؟ خب امسال چی تصمیم ندارین؟