عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

مثل اون قدیما بگیرم تو آغوش، تو گوشم بخون که...

1394/1/24 11:13
نویسنده : مامان فاطیما
725 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه عاااااشقت بودم

اما از ثانیه ای که مادر شدم طور دیگری دوستت دارم...

تازه فهمیدمت مادرم

انگار تمام حجم مادرانگی ات با اولین گریه ی ایلیای کوچکم وارد قلبم شد...

و تازه فهمیدم تمام نگرانی های مادرانه ات را...

همیشه عااااشقت بودم و هستم

یه رنگ سفیدی نشسته رو موهات
هنوزم قشنگن واسم جفت چشمات
دوتا خط باریک کنار لباته
هنوزم تب عشق تو حال و هواته
یه لبخند کوتاه کنارش یکم غم...

تو را به بانوی آب و آینه قسم

ببخش کوتاهی هایم را

ببخش بچگی هایم را

مادرم، آنقدر دوستت دارم که حتی وقتی کنارت مینشینم دلم برایت تنگ میشود

خدا رو شکر که هستی کنارم تا راه و رسم خوب زندگی کردن را نشانم دهی...

روزت مبارک فرشته ی زیبای من

روزت مبارک الهه ی مهربانی

روزت مبارک اسطوره ی صبر

مادرم، برایم دعا کن تا مادری مثل تو باشم

به موقع قاطع باشم، به موقع مهربان

هم دوست باشم برای کودکم، هم مادر باشم برایش

صبور باشم و مثل تو همیشه لبخند به لب داشته باشم...

من فدای تو به جای همه گل ها تو بخند...

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

kosar
25 فروردین 94 21:37
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان غزل جون
5 اردیبهشت 94 19:22
فاطــــــــــــــمه جـــــــــــــون هم بخاطـــــــر اسم قشنگت که هم اسم « حضرت فاطمه (س) » هستی و هم بخاطر مادر بودنت، اون هم مادری که همه وجودشو وقف بچه اش کرده روزت مبارک تو در مادری از همه ی ماها سبقت گرفتی تو خیلی تک و نمونه هستی از تورّم و آسیب دیدن تاندون دستت از کامل کردن دوره ی دوساله ی کامل شیردهی از وقت بسیار زیادی که برای احساسات ایلیا میزاری از حوصله ی زیادی که برای آموزشش میزاری برای مهد بردنش و و و .... تو از همه نظــــــــــــــــــر مادرتری و نمونه تر