عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

زلزله

1394/3/5 12:17
نویسنده : مامان فاطیما
153 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر

تشک مبل های خونه ی عزیز طاهره برداشته میشه

و این برای من یک دردسر بزرگه و برای تو یک بازی هیجان انگیز

توی یک چشم بهم زدن انگار زلزله اومده خونشون

از اونجایی که تو خونه ی عزیز دائم مهمون در رفت و آمده

از یک طرفِ خونه تو بهم میریزی و میری جلو

و از طرف دیگه ی خونه من و عزیز باید پشت سرت بیایم و بزاریم سرجااش!!

و تو فکر میکنی این یک بازیِ و خدا میدونه چقدر ذوق میکنی از اینکارها!!

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ويانا
5 خرداد 94 12:34
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید .
نیکتا
5 خرداد 94 13:09
سلام خاله جون....وبتون خیلی عالیه من لینکتون کردم شما دوست داشتید بکنید ❤❤❤
مامان غزل جون
11 خرداد 94 8:28
بازم جای شکـــرش باقیه که بازی سالم و بی خطری میکنه و تشک ها همه نرم هستند چقد شیرینه این شیطنتهای ایلیا اگه ایلیا بهم نریزه و لک نکنه این مبلارو مادرشوهرت بهونه نداره که هر چند سال دکورشو عوض کنه نیگا چه لذّتی هم میبره