عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

ایلیا و میل به استقلال

1394/3/26 13:51
نویسنده : مامان فاطیما
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خیلی یهویی و بی حاشیه

یک روز ظهر که میخواستم بخوابونمت و بردمت تو تخت خودمون تا مثل همیشه کنارم بخوابی

گفتی که میخوام تو ااق خودم و تو تخت خودم بخوابم!

فکر کردم بازیت گرفته و دوباره برمیگردی یش من

اما رفتی تو اتاقت و تو تختت خوبیدی!

به همین سادگی به همین خوشمزگی

شب هم موقع خواب گفتی تو اتاق خودم بخوابم

تو تختت زود خوابت برد

البته ما دلمون طاقت نیاوورد که شب رو تنها تو اتاقت بمونی

واسه همین پایین تختت رو زمین خوابیدیم

خیلی عالی، یهویی، بدون سختی تو خوابیدن هم مستقل شدی

البته قبلا هم خودت میخوابیدی

اما کنار ما و با حضور ما

اما حالا، تنهایی تو اتاقت هم میخوابی...

خونه ای که الان هستیم اتاقاش طوریه که از هم دوره

واسه همین دلم طاقت نمیده شب تنها بمونی

بعد از اینکه خوابت برد میایم پیشت میخوابیم

اما روزا تو اتاق خودت و تو تخت خودت میخوابی

انشاالله وقتیی رفتیم خونه خودمون دیگه کاملا مستقل میشی تو خوابیدن

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عارفه
27 خرداد 94 13:30
چه پسر نترسی افرین ایلیا جون
اناهیتا
28 خرداد 94 14:18
الان من رسما باید خجالت بکشم پسرخاله جان فداتتتتتتتتت بشششششششششم الهیییی