عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

روزنگار

1395/4/30 11:56
نویسنده : مامان فاطیما
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

      

روزها به سرعت میگذره

متاسفانه چون بچه های اطرافت همشون گوشی و تبلت به دستن تو هم خیلی به این سمت کشیده شدی

خیلی بخاطر این موضوع ناراحتم

نمیدونم چکار کنم...

وقتی بچه های هم سن و سالت مشغول تبلت بازی هستن اگه من تو رو مجبور کنم بازی نکنی

مسلما دلت میشکنه و فکر میکنی دارم در حقت ظلم میکنم

اگر هم بزارم بازی کنی واقعا در حقت ظلم کردم

خوشبختانه این موضوع وقتی تو خونه ایم کاملا قابل کنترله

سرگرم شدن با اسباب بازیهات و کتاب و آب بازی تو حموم و نقاشی و گاهی کارتن ...

فرصتی واسه بازیهای کامپیوتری نمیذاره

امیدوارم زودتر راه حلی واسه این موضوع پیدا کنم

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)