عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

روزت مبارک پسرک چپ دستم

1396/6/7 22:57
نویسنده : مامان فاطیما
697 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جان فکر کنم بارها تو وبلاگت ثبت کردم

اما دوباره برات میگم

تا همین امروز که دارم این مطلب رو بروز رسانی میکنم

عزیز دل مامان ایلیا تا این لحظه ، 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن دارد

تو برای نوشتن و نقاشی کشیدن و هر کار دستی دیگه ای از هر دو دستت استفاده میکنی

به نظر من از هر دو دست به یک اندازه

خوب این کمی غیر معمول و باید به یک دست برتر میرسیدی

خیلی محدودن آدمایی که میتونن با هر دو دست کار انجام بدن

این موضوع دو دست بودن ادامه داشت تا اینکه توجه مربی کلاس آی متت رو جلب کرد

و بعد مشاوری که اونجا بود ازمون دعوت کرد و باهامون صحبت کرد

و با حضور نیم ساعتی تو کلاس و چندتا تست کوچیک

بهمون اعلام کرد که تو چپ دستی!

البته این موضوع برای دو ماه پیش و حالا گاهی که من اون تست ها رو انجام میدم با دست راست انجامشون میدی!!!

راستی نزدیک ترین نسبت به تو که چپ دست بوده

پدربزرگ پدری باباعلی (بابابزرگ خداد) هستن...

در هر صورت فعلا به عنوان عضو چپ دست خانواده ما شناخته میشی عزیزکم

پس:

روزت مبارک پسرک چپ دستم...


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)