عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

عیدانه

1392/1/14 1:14
نویسنده : مامان فاطیما
288 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر که امسال سه نفر بودیم موقع تحویل سال

خدا رو شکر که سالم و سلامتیم

خدا رو شکر که همدیگه رو داریم

امسال اولین سالی بود که کنارمون بودی موقع تحویل سال

هرچند پارسال هم تو وجودم بودی

اما امسال شیرینتر بود

چون دستای کوچیکت تو دستام بود

واسه تحویل سال رفته بودیم امامزاده علی بن جعفر

با عزیز و بابایی

تو بغل باباجون بودی و من دستای کوچولوت رو گرفته بودم

واسه ظهور آقامون خیلی دعا کردیم

واسه سلامتی خونواده هامون

واسه سلامتی تو

خیلی دوستت دارم ایلیا جونم

 ایلیا

ایلیا

ایلیا

ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

دایی
17 فروردین 92 16:52
ماشاالله به اقا ایلیا وعکسهای خوشگلش


.
تشکر


مامان حدیث
19 فروردین 92 0:30
ایلیا جون چقدر ماه شدی
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
20 فروردین 92 23:50
سلام عزیزم قربونت برم من جوجه من
مامان عبدالرحمن واویس
25 فروردین 92 17:40
ای جان چه نازه گلپسرم فدات خاله جون مواظب خودت باش جیگرتوبخورم
مامان ایسا
25 فروردین 92 23:49
سلام خوبید .سال نو مبارک ماشاالله چه نی نی نازی بااجازه لینکتون میکنم
درسا کوچولو و مامان
24 اردیبهشت 92 17:05
تختش مثل درساست چه تفاهمی