عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

واکسن شش ماهگی

1392/2/22 0:05
نویسنده : مامان فاطیما
251 بازدید
اشتراک گذاری

و امااااا

چون دیروز جمعه بود امروز بیست و یکم شما رو بردیم برای واکسن زدن

من و تو و عزیز و بابایی

پسر فوق العاده ی من فقط لحظه ای که سوزن رو تو پات فرو کردن یه جیغ بنفش زدی

اما بعدش همینکه از روی تخت بلندت کردم شروع به بازی با اسباب بازیهای اونجا کردی

وزنت: 9 کیلو و 600 (ماشاالله)

قدت:74 سانتی متر (ماشاالله)

بر عکس ماه های قبل که هر ماه یک کیلو وزنت بالا میرفت این ماه کمتر وزن اضافه کردی

به خاطر دندون در آووردن

اما خوب بهیاری که اونجا بود گفت وزن و قدت برا یه بچه ی شش ماهه عالیه

خصوصا قدت

گفت دقت کردی چقدر قدش بلند شده؟!

منم گفتم ماشاالله

وقتی اومدیم خونه تا بعد از ظهر خوب بودی

اما بعدش کم کم بی قرار شدی

بغل هیچکس جز من آروم نمیگرفتی

بی حال بودی و غر غروو و بداخلاق

اما خدارو شکر تب نکردی

الان قطره استامینوفن رو خوردی و آرومٍ آروم خوابیدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان عبدالرحمن واویس
22 اردیبهشت 92 10:10
عزیزم خداروشکرکه بخیرگذشت واذیت نشدی
درسا کوچولو و مامان
22 اردیبهشت 92 12:02
شش ماهگیت مبارک ماشالا مامانی نگران نباش وزنش خوب بوده که دخملی من هنوز 7 کیلو هستش البته مامانی دستگاه های بهداشت اشتباه زیاد داره.
مامان غزل
23 اردیبهشت 92 0:56
بزن به تخته، براش اسفند دود کن. برای خودت و باباش هم دود کن. چون قدش به تو و وزنش به باباش رفته. فکر کنم از این به بعد باید شماره پوشک رو هم یکی ببری بالا. واکسن خیلی دردناکه، برای بچه نه، برای مادر بچه، من حس می کنم وقتی بچه رو واکسن می زنن چندین برابر مادر بچه درد میکشه. وقتی غزل واکن داره حاضرم هزار تا خودم بزنم اما غزل درد نکشه. امّا چه کنیم که برای سلامتی خودشونه.
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
24 اردیبهشت 92 1:10
سلام عزیز دلم 6 ماهگیت مبارک جینگلی من دوست دارم
درسا کوچولو و مامان
24 اردیبهشت 92 17:02
آخه من خودم با فتوشاپ با فونت قشنگ می نویسمشون
درسا کوچولو و مامان
24 اردیبهشت 92 17:03
شماهم بهمون سر بزنید
درسا کوچولو و مامان
24 اردیبهشت 92 22:03
خواهش می کنم عزیزم لطف داری چشمات قشنگ می بینه خوشحال میشیم آتلیه مامان فاطیما را هم ببینیم
درسا کوچولو و مامان
24 اردیبهشت 92 22:05
منم یکم سخت پسندم کلی وقت میذارم تا تصمیم بگیرم ایشالا خودت یاد می گیری براش درست می کنی اگه فتوشاپ بلد باشی زیاد کاری نداره !!! عکسهارا تو فتوشاپ سایزشون را کم می کنم بعد می نویسم آدرس وبلاگش را تو پرشین گیگ آپلود می کنم یه آپلود سنتر دائمیه و به نظرم اطمینانش بیشتر از نی نی وبلاگه
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
25 اردیبهشت 92 9:58
سلام عزیزم خوبی قربونت برم نه فاطیما جون متاسفانه کارت من قبول نمیکنه اگه زحمتی نباشه شما واریز کنیین شماره کارت خودتون رو بدید من به حسابتون میریزم دستت درد نکنه
مامان حدیث
25 اردیبهشت 92 11:43
بابا وبلاگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
مامان حدیث
25 اردیبهشت 92 11:45
حدیث با کمک مامانش خود کفا شده سر شیشه معمولی اره چون با شیر من بزرگ نمیشه باید کمکی بخوره
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 20:41
سلام دوست خوبم با دو پست جدید به روزم ..