عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

پسرک روروئک سوار

1392/11/20 14:00
نویسنده : مامان فاطیما
363 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

خیلی خیلی خیلی زیاد به ماشین علاقه داری

حالا چه واقعی و چه اسباب بازی که البته واقعیش رو بیشتر دوس میداری!

دستات رو به حالت چرخوندن فرمون تو هوا میچرخونی و میگی: قان قان!!!

یه موقع هایی نمیذاری باباجون رانندگی کنه و از بغل من خودتو میچرخونی سمت بابا

و فرمون رو میکشی!!!!!!!!

در فکر بودیم که با این میل وافر پسرکمان به ماشین سواری چه کنیم

که چند روز قبل عکس یکی از دوستای آبانیت رو توی روروئک دیدم!

این شد که رفتم و روروئکت رو که از ده ماهگی جمع کرده بودم دوباره آووردم!

از دیدنش مشعوف شدی و ماشین دار!

حالا دیگه تو خونه میچرخی واسه خودت

فرمون روروئک رو میچرخونی

و میگی: قان قان!!!

و اینگونه بود که پسرک پانزده ماهه ی من دوباره روروئک سوار شد!!!

ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله حکیمه(مامانی غزل)
24 بهمن 92 1:33
قـــــان قان قان قان بیب بیب بیب غزل هم وقتی باباش رانندگی می کنه میره تو بغل باباش میشینه حریفش نمیشم تکنولوژی پیشرفت کرده فکر کنم نوه هامون از بدوم تولد علاقه به هواپیما داشته باشن راستی !!! فکر میکنی ما در یک سالگی به چی علاقه داشتیم؟؟؟ فکر می کنم الاغ و اسب یه چوب می گرفتیم و روش می نشستیم و پیتیکو پیتیکو
طراحی تقویم93
28 بهمن 92 12:48
تا اخر این هفته با سفارش یک تقویم رومیزی یک تقویم دیواری هم هدیه بگیرید