عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

از تولد تا یک سالگی

1393/8/27 13:25
نویسنده : مامان فاطیما
486 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

اونقدر این دو سال به سرعت گذشت که انگار همین دیروز بود

اولین لحظه ی دیدارمون

انگار همین چند ساعت پیش بود که جوجه کوچولوی من بدنیا اومد و با خنده هاش دلم رو اب میکرد

باورم نمیشه دو سال از اون روزهای خاص و تکرار نشدنی گذشته

شنیده بودم که دو سال اول زندگی بچه ها واسه ماماناشون خیلی زود میگذره

اما فکر نمیکردم سرعتش انقدر بالا باشه

سعی کردم از لحظه لحظه و ثانیه ثانیه ی این دو سال استفاده کنم

سعی کردم عااشقانه ثانیه ها رو در آغوش بکشم تا ثانیه ای از دستم در نره

اما بااااز دلتنگم برای تک تک لحظه هایی که گذشت

نوشتم تا زمانه غبار فراموشی نریزه روی قشنگترین و خاص ترین قسمت زندگیم

و خدا رو شکر میکنم که نوشتم

شاید وقتی بزرگ شی از دیدن این وبلاگ لذت نمیبری

اما من همیشه از دیدن عکسهات و خوندن خاطراتت لذت میبرم

 

بدو تولد  یک ماهگی

 

 

دو ماهگی   سه ماهگی

 

4  5

 

6  7

 

8  9

 

10  11

 

   12        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

✓ مامان زهراღ
27 آبان 93 22:10
الهی..چه کوچولوی خوشمزه ای