عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

کاردستی

1393/10/3 10:30
نویسنده : مامان فاطیما
396 بازدید
اشتراک گذاری

بازی های من و ایلیا 3

ایلیای مادر

روزایی که خونه هستیم سعی میکنم زیاد باهات همبازی بشم

یکی از سرگرمی های دو نفره مون درست کردن کاردستی

تو عاشق قیچی زدن و چسب زدنی

تموم کارها رو با کمک هم انجام میدیم

تو هم ماشاالله حسابی صاحب نظری

از انتخاب رنگ و محل چسب زدن گرفته تا قیچی کردن و ...

اینم حاصل کارت گل پسرم

خیلی هم دوسش داری

باعث شده تا مداد هات نظم پیدا کنن، هرجا مداد یا خودکاری میبینی رو زمین افتاده میبری میزاری توش

پسندها (1)

نظرات (6)

Shasa
3 دی 93 14:34
Che kardastie ?Bahali .
عمه جون
3 دی 93 15:41
واااااااااااااااای ایلیا جونم چقدر کاردستید قشنگه میشه به من هم یاد بدی
آناهیتا
6 دی 93 22:32
گاهی با دیدن دست های کوچکت دلم برای کودکیم تنگ میشود .... گاهی تو باعث به وجود اومدن یه حس خوب تو دلم میشی که اون یاد و خاطره شیرین بچگیامه قدرشو خیییلی بدون که دیگه تکرار نمیشه...
آناهیتا
6 دی 93 22:33
ایول فقط تروخدا یکی هم واسه من درست کنین ... دیروز یه مداد تو یخچال پیدا کردم تو جایخی ...
آناهیتا
12 دی 93 20:03
به وبلاگ منم سر بزنید http://ghalamdon.blogfa.com/
✓ مامان زهراღ
13 دی 93 11:34
آفرین..چه کاردستی خوشگلی