عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

ژاهو

1396/4/27 13:31
نویسنده : مامان فاطیما
301 بازدید
اشتراک گذاری

خوب از کجا شروع کنم؟

چند سال پیش یکی از دوستای خوبم مربی این مرکز آموزشی شد

و اینطوری شد که من با ژاهو آشنا شدم

اون موقع تو یکی دو ساله بودی و به سن آموزش نرسیده بودی

اما من دورادور پیگیر برنامه ها و کلاس های این مرکز بودم و

صادقانه از همون موقع تصمیمم رو برای ثبت نامت تو این مرکز گرفته بودم

فروردین امسال تو کلاس های ریاضی خانه خلاقیت ژاهو ثبت نامت کردیم

یک دوره ی دو ماهه که فقط اشکال هندسی و چند مفهوم ساده رو یاد میداد

اما به قدری دوست داشتی اونجا رو که با اشتیاق میدویدی سمت کلاس و ازمون میخواستی ما بریم خونه

و روز دفاعیه با چنان اعتماد به نفسی صحبت میکردی که همه کیف کردن...

و اردیبهشت ماه هم برای ازمون ورودی موسسه به مجتمع فنی تهران رفتیم

و خرداد ماه با اعلام قبولی تو در آزمون تو رسما ژاهویی شدی

و از مهر میری به پیش دبستانی

اوایل تیر برای سایز گیری لباس فرم رفتیم ...

وای که چقدر هیجان زده شدی وقتی بهت گفتم این لباس مدرسه ات

بعد هم لیست لوازم التحریری که باید برات بگیریم...

دلم میخواد پیش دو رو هم به همین مرکز بیایی

اگه تا اون موقع جای بهتری پیدا نشه...

انشاالله هرچی به صلاحته پیش بیاد

گامهایت تا رسیدن به مقصد شکوفایی استوار باد...

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)