عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

روز مادر

1392/2/15 12:29
نویسنده : مامان فاطیما
322 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم

آمدی تا من زیباترین حس دنیا را تجربه کنم و لایق والاترین نام دنیا شوم

آمدی تا بهتر قدردان مادری باشم که با وجود مادر شدنم هنوز نگران من است

ممنونم برای هدیه ای که به من دادی

هنوز باورش سخت است

هربار که به تو نگاه میکنم جز شکر یگانه ی بی همتا چیزی به زبانم نمی آید

وقتی خود را در آغوشم پنهان میکنی

وقتی صبح با لبخند جواب سلامم را میدهی

وقتی شب آسوده کنارم میخوابی

میفهمم که خواجه اشتباه میکرد که میگفت بر هر نفس دو شکر واجب است

بر هر نفس هزاران شکر واجب است

خدایا شکر

گل

مامانم سلام

منو ببخش که هنوز اونقدر بزرگ نشدم که اینا رو به خودت بگم

منو ببخش اگه هنوز اونقدر بزرگ نشدم که پاهاتو ببوسم

مامان خیلی دوستت دارم

میدونم همیشه به منو اشتباهاتم لبخند زدی

خوب یادمه روزایی که دلم گرفته بود وسرسجاده گریه میکردم تو هم با من گریه میکردی

به بزرگی خدای آسمون ها قسم

قدر محبت هاتو میدونم

به خدا میدونم هر چی که الان هستم و دارم به دعای توء

یادم نمیره تو خونه از هر طرف میرفتم آخرش سر از آغوش تو در میاووردم

و منو غرق بوسه میکردی

مامان سعی میکنم همونطور که بهم یاد دادی صبور باشم تا بهم افتخار کنی

یه همسر صبور

یه مادر مهربون

مامانی روزت مبارک...خیلی واسم عزیزی

برای همه ی زحمت هایی که برای من و ایلیا تا امروز کشیدی ازت ممنونم

عزیز و ایلیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان غزل
16 اردیبهشت 92 1:33
راست میگی فاطمه جون حالا که مادر شدیم تازه می فهمیم مامانامون با این همه بچه چی کشیدن خدا حفظشون کنه ایشاالله سایشون بالا سرمون باشه جلوشون رومون نمیشه بگیم که عاشقشونیم، می ترسیم فکر کنن چاپلوسیه اما خداییش عاشقشونیم همه هستی ما هستن دوست دارم کف پای مامانمو ببوسم ماماااااااااااااااااااااااان
مامان حدیث
16 اردیبهشت 92 12:42
سلاممممممممممممممممم وای چقدر قشنگ نوشتی پر از احساس و لبریز از عشق عشق به تمام خوبی هااااا
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
17 اردیبهشت 92 0:07
سلام عزیزم خوبی ایلیا جونم خوبه گلم من به رها کامنت گذاشتم گفت بهم کامنت بذارم منتظرشم قالبشم امادست
مامان حدیث
20 اردیبهشت 92 11:16
سلام من به مامانم میگم به مامان طاهره نوشتی او میگه عکس خاله است افرین
مامان حدیث
20 اردیبهشت 92 15:16
ایلیا جان امروز 6 ماهه شدی امیدوارم 126 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر
سولماز
20 اردیبهشت 92 23:01
من مطلبتونو کپی پست کردم میخوام بذارمش تو وبلاگ پسرم.اگه راضی نیستین بی زحمت تو وبلاگ پسرم بگین