عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

بهار آمد و ...

1392/2/8 13:13
نویسنده : مامان فاطیما
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه

این روزا نه معلومه بهار نه معلومه زمستون

لباس آستین کوتاه تنت میکنم و از خونه میریم بیرون

اما سوءیشرتت رو هم با خودم میرم

وای که چقدر دلم میخواد هوا زودتر گرم شه تا تو رو ببرم بیرون

اونقدر با اشتیاق به اطرافت نگاه میکنی وقتی میریم بیرون که لذت میبرم

دوست دارم روز به روز به دونسته هات اضافه بشه

خوب میدونم الان هرچی میبینی واست یه تجربه ی جدیده

مسافر کوچولوی من خیلی عزیزی برام

پارک شقایق

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان عبدالرحمن واویس
8 اردیبهشت 92 14:22
دوشت دارلم ایلیاجججججججججججججججججججووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننن
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 15:34
سلام عزیز دلم قربونت برم من چه عکس نازی راست میگی فاطیما جون منم دلم میخواد هوا خوب شه تاب شورت بپوشونم بریم بیرون ولی هوا خیلی سرد شده و میشه قربون اون چشای نازت برم من
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 15:36
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت. زن بودن کار مشکلی است مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی همانند یک مرد کار کنی شبیه یک دختر جوان به نظر برسی! و مثل یک خانم مسن فکر کنی! ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی... پیشاپیش روزت مبارک مامانی
مامان محمد ایین
10 اردیبهشت 92 0:21
مرسی ایلیا جونم که به وبلاگ من سر زدی و پیام گذاشتی (محمد ایین) اون عکس ایلیا که پنجره امامزاده را گرفته خیلی به دلم نشست. الهی که در زندگی طولانی اش دستش از دامن ائمه کوتاه نشه. خواسته هایش را فقط از خدا بخواهد به واسطه بنده های خوبش و هیچوقت هیچوقت دستش برای کمک به بنده خدا دراز نشه. الهی که سالهای طولانی جشن هفت سین کنار هم بگیرید و بعدها کنار عروس و نوه ها انشالله.
مامی امیرحسین(فاطمه)
10 اردیبهشت 92 18:17
سلام دوست خوبم.لطف کردین به ما سر زدینوماشالا چه پسر تپل و خوردنی دارین.خدا حفظش کنه
مامان غزل
12 اردیبهشت 92 1:31
سلام ایلیای عزیزم تو هم مثل دخمل من خیلی نازی روز معلم بر من مبارک کافشنت خشنگه
مامانی غزل
12 اردیبهشت 92 2:20
فاطمه جون، تولّد حضرت فاطمه(س)، روز زن و وروز مادر رو بهت تبریک میگم. راستی سید هم امروز صبح عقد کرد و رفت مشهد. ایشاالله خوش بخت بشه . ایشاالله عروسی دوست کوچیکمون ( خانم نون) هم بشه.
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
14 اردیبهشت 92 1:30
عزیم من واسه رها الان یه کامنت میذارم ببینم جواب میده یا نه بهت خبر میدم ایلیا جونم رو ببوس عاشقتم
مامان حسنا
16 اردیبهشت 92 23:04
سلام عزیزم ماشالا نی نی نازی داری خوشحال میشم به وب دختر منم بیای و باهم اشنا بشیم اگه دوس داشته باشی باهم تبادل لینک کنیم