عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

بهارانه

1393/1/5 1:44
نویسنده : مامان فاطیما
340 بازدید
اشتراک گذاری

بهارم، گل زیبای زندگی ام

ایلیا

یک بهار و یک تابستان و یک پاییز و یک زمستان

کنار تو گذشت

اما چه باور کنی چه باور نکنی

برای من با تو هر روز بهار بود، هر روز شادٍ شاد بود

حتی تلخ ترین روزها با لبخندت بهاری میشد

خدا رو شاکرم برای دومین بهار زندگیت...

سال نود و دو گذشت

نمیخوام کلیشه بنویسم برات، اینکه این سال با همه ی خوبی ها و بدی هاش گذشت و ...

مهم این بود که توی این سال کنارمون بودی

این سال پر بود از لبخندت

پر بود از شیطنت هات

پر بود از اولین هات

حتی اگه بعضی از روزها پر بودم از بغض و خسته بودم

دستای کوچیکت پناه امن من بود

خدایا

جز سپاس چیزی ندارم، از من بپذیر

92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان حدیث
5 فروردین 93 9:20
عیدت مبارک ایلیا جان