عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

طبقه بندی

1393/10/24 22:15
نویسنده : مامان فاطیما
349 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دل مادر

خیلی از معانی و مفهوم ها رو بدون اینکه من بهت یاد بدم یاد گرفتی

خیلی برام جالبه از سن خیلی کم شاید حدود یک سالگی معنی و مفهوم این چیزا رو میفهمیدی

بزرگ  و کوچیک

بالا و پایین

کم و زیاد

کم کم به مرور زمان درکت از این چیزها بیشتر و کامل تر شده

چیزی که این روزها برات جذاب شده

دسته بندی اشیاء

یعنی کنار هم گذاشتن چیزهای یک شکل

اینم من بهت یاد ندادم

خودت یاد گرفتی و حرف جالبی که میزنی اینه: این دوست ایناس، باید پیش اینا باشه.

مثلا قاشق های کوچیک و بزرگ رو جدا میکنی

و وقتی یکی یکی قاشق های کوچیک رو میزاری پیش هم میگی این دوست ایناس!

از علاقه ات به طبقه بندی و علاقه ات به شکلات استفاده کردم

و یک بازی ترتیب دادم که خیلی ازش خوشت میاد

شاید روزی یکی دوبار شکلات ها رو خالی کنیم و تو اونها رو دسته بندی کنی

و تو علاوه بر بازی عاااشق قسمت خوشمزه شی

یعنی خوردن شکلات بعد از طبقه بندی همه شون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آناهیتا
26 دی 93 13:44
ایلیا هم که به من رفته و حسابی شکموووو و عاشق بخش خوراکیییی
آناهیتا
26 دی 93 13:45
چه بامزه این دوست ایناس .... ههههه خیلی بامزه بود
عمه جون
28 دی 93 15:49
چه شکلاتاییییی منم می خوام ایلیا باهوش دوست دارم
آناهیتا
6 بهمن 93 15:57
آفرین به مامان جون که اینقدر به فکر داداش ایلیاست و اینقدر براش وقت میگذاره واقعا خسته نباشی مامان فاطیما
آناهیتا
6 بهمن 93 15:58
خیلی باهوشیییییییی
آناهیتا
6 بهمن 93 16:08
ایلیا جووووون اشتباه نکن اون شکلات هارو بخوررر مامان جون گولت زده ایناااا همش واسه خوردنه ایلیا جون من اگه جای تو بودم روزی یکی از اون شکلاتا قایم میدادم بعدا همشو باهم میخوردم