عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

خانه ی بازی باربد

1393/12/5 14:38
نویسنده : مامان فاطیما
1,555 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

تو هفته ی گذشته یک روز بعد از مهد با هم رفتیم خانه ی بازی باربد

نمیدونم یادت هست یا نه، اما برات گفته بودم دفعه ی قبل که بردمت اونجا

تقریبا یک سال پیش

نه تنها خوشت نیومد، بلکه میترسیدی و وارد محوطه ی بازی هم نمیشدی...

اما این بار!! به حدی از بازی تو پارک خوشت اومد که به زور

و با وعده ی شکلات و بستنی راضیت کردم

تا از پارک بیای بیرون

همه چیز برات جذاب بود

از استخر توپ، تا سگ گنده ای که اونجا بود و تو با پاهات بهش لگد میزدی

   

تا تاب و سرسره کوچیکی که بدون مراقبت من میتونستی از هر طرفش بالا بری!

  

خونه های پلاستیکی و آشپزخونه و قوری و استکن های پلاستیکی هم خیلی برات جذاب بود

همش میگفتی بیا برات چای دم کنم!

بعد استکان رو میاووردی میدادی به دستم و میگفتی چای بخور!

          

الاکلنگ و لگو های بزرگ اونجا هم خیلی دوست میداشتی

  

خیلی بده که فرصت نمیشه بیشتر ببرمت اونجا

دلم میخواد اگه بشه از این به بعد برنامه ای بریزم که لااقل ماهی یکی دو بار ببرمت...

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)