عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

بارگاه هشتمین خورشید

1393/3/31 12:52
نویسنده : مامان فاطیما
456 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم عکس های سال پیش رو میگشتم...

ایلیا- نیمه ی شعبانٍ سال پیش- هفت ماه و ده روزه - بارگاه هشتمین خورشید- باب الجواد

http://niniiliya.niniweblog.com/post109.php

پینوشت:

عاااااشق باب الجوادم

یه عالمه حاجت گرفتم از خدا به واسطه ی امام رضا (ع)، وقتی از باب الجوادش وارد صحن و سراش شدم

ایلیا جونم

یادت باشه هروقت از امام رضا(ع) خواسته ای داشتی

حضرت رو به جوادش قسم بدی...

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان حدیث جون
31 خرداد 93 14:18
احسنت فاطیما سلام یا امام رضا*ع* من هم باب الجوادو خیلی دوست دارم
مامان فاطیما
پاسخ
انشاالله قسمتتون بشه زیارت امام خوبی ها
مامان مریم
31 خرداد 93 22:42
منم عاششششق ایوون طلاشم. بخصوص موقع نقاره زنی. الهی الهی الهی همیشه خدا مصلحتشو تو خواسته دلتون بزاره و حاجت روا بشین.
مامان فاطیما
پاسخ
انشاالله برا شما هم همینطور
مامان مریم
31 خرداد 93 22:43
تو این عکس ایلیا چه جیگررررری شده. ماشششششالا
مامان فاطیما
پاسخ
قربونت عکس مال سال پیش اول تیر ماه
مامان غزل جون
2 تیر 93 0:06
آخی ی ی ی ی ی ی دلمو حالی به حالی شد هوایی شدیم دختــــــر میشه بطلبه ؟؟ بچه طفلی رو تو خواب گرفتیش بالا که عکس بگیری. خب صبر میکردی هر وقت بیداره. خاله قربونش بره که از دستت آسایش نداره
مامان فاطیما
پاسخ
ایشاالله که میطلبه خوب آخه کوچولو بود و هروقت میرفتیم بیرون میخوابید اصلا از اون سفر یه عکس خوب نداره
مامان غزل جون
2 تیر 93 0:10
یاد مشهد دانشجویی افتادم ای گل سرخ و لاله یادش بخیر اونجا من سردرد کردم و تو بهم relife دادی
مامان فاطیما
پاسخ
آرههههههه چه خوب یادته یادته من تو تخت بارداری میخوابیدم
مامان غزل جون
2 تیر 93 0:11
چقد خوش گذشت زهره گوشت خوار نبود و ما گوشتای غذاشو دودر می کردیم واااااااااااااااای غرفه مون چقد قشنگ شده بود هی ی ی ی ی پیر شدیم عکساشو داری آیا؟؟؟؟
مامان فاطیما
پاسخ
آره خیلی عالی بود یکی از بی نظیر ترین سفرهای عمرم بود نه تو داری عکس هاش رو؟