عزیز دل مامان ایلیاعزیز دل مامان ایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

نبض زندگی "ایلیا"

شروع دوباره...

مهد دایان بدون مامان

1394/1/11 10:40
نویسنده : مامان فاطیما
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

اونقدر یهویی شد که اصلا یادم نمیاد چطور شد که اینطور شد!!!

یادته که از بی قراری هات موقع رفتن به مهد گفته بودم؟!

تو روزای آخر سال اونقدر یهویی این بی قراری هات تبدیل به ذوق و شوق شد که نفهمیدم کی و چطور!!!

تو روزای آخر سال سر کوچه ی مهد که میرسیدیم تا رسیدن به مهد میدویدی و بهم میگفتی تو نیا

خودم بلدم برم! من بزرگ شدم!!!

همون جلوی در من رو میبوسیدی و خداحافظی میکردی و به سرعت میرفتی!!

یک روز هم که زودتر اومدم دنبالت گفتی: نی نی ها دارن نانای میکنن!! بمونم؟!

خلاصه که شکر خدا خیلی خیلی عالی شدی

امروزم اولین روز تو سال جدیده که بردمت مهد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم یه عکس از آخرین روزای سال نود و سه

تو راه مهد... یک روز برفی...

راستی اینم سبزه ی عیدی که خاله الهه بهت داد...

خیلی دوسش داری و هر روز با حوصله و دقت بهش آب میدی!

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان غزل جون
23 فروردین 94 19:38
وااااااااااااااااااای چه جالب تشویق شدم غزلو ببرم مهد چقد خوبه ایلیا چقد خوب با مهد اخت شده
اناهیتا
9 اردیبهشت 94 16:49
افرین به ایلیا جووووونم که با هر شرایطی خودشو وفق میده من بهت افتخار میکنم ایلیای عزیزم همیشه موفق باشی
اناهیتا
9 اردیبهشت 94 16:50
به به چقدر قشنگ